Benzinpumpe problemer?
Seneste indlæg 15 maj 2018 22:00 af MikeK. 4 Svar.
Udskrifts venlig
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Sortér:
ForrigeForrige NæsteNæste
Du er ikke autoriseret til at skrive.
Forfatter Beskeder
MikeKBruger er offline Send Privat besked
Bestyrelsesmedlem
Suppleant Ekspert viffer
Ekspert viffer Poster:422 Avatar
--
15 maj 2018 19:05
    Hjemvent fra Norge med by passed Pumpe er følgende nu konstateret. RC 36/2 1996

    Pumpe virker når jeg jeg kobler den direkte på Batteriet!

    Sikringen som styrer start knap røg to gange.

    Hvor skal jeg lede efter fejlen? 

    Fuel cut off relæ eller ?

    Jeg er bestemt ikke en ørn til strøm!

    Nogen Bud?
    Martin Andersen Dybvad Eks. Yamahakker VFR 750 RC36/2
    BøgvadBruger er offline Send Privat besked
    Klubmedlem
    Super viffer
    Super viffer Poster:231 Avatar
    --
    15 maj 2018 19:38
    Eller et brud/skarvet sted på ledningen, hvor der skabes kortslutning til stel, men har du ikke diagrammet ?
    Lars Bøgvad Klarup 40 cm fra tastaturet
    ex VF 750 S 83 | ex Nimbus 54 | nu Honda VFR 750 RC36/2 95
    MikeKBruger er offline Send Privat besked
    Bestyrelsesmedlem
    Suppleant Ekspert viffer
    Ekspert viffer Poster:422 Avatar
    --
    15 maj 2018 19:50
    Kan jeg måle mig frem til et evt brud på ledningen?
    Martin Andersen Dybvad Eks. Yamahakker VFR 750 RC36/2
    LundgaardBruger er offline Send Privat besked
    Bestyrelsesmedlem
    Årets Viffer 2017
    Kasserer Ekspert viffer
    Ekspert viffer Poster:1562 Avatar
    --
    15 maj 2018 21:06
    Diagrammet er da trods alt mere simpelt end til en Vtech.
    Der går en stel samt en plus fra fuel cut relæet til pumpen.
    Ledningen til fuel cut relæet har forbindelse til engine stop switch på styret i højre side og videre til tændspoler og starter switch og videre til motor styringen.
    Der er vel kun at se alle disse efter om de har en kortslutning et sted. 
    Selvfølgelig allerførst om der er overgang til stel i selve pumpen.
    Dernæst om relæet er i orden.
    Så ville jeg nok se til engine stop switch på styret.
    Dernæst tændspoler og ledninger generelt, se om der er hul i isoleringen et sted på en ledning.
    Det er ikke nemt at måle, særlig hvis der ikke er konstant overgang.
    Hvis dele fra en 36-1 passer kan du låne af mig til evt. forsøg.

    Kristian Lundgaard. (7800 Skive)
    Nuværende maskiner:
    Vtec 2003 rød
    VF4R RC 36 1990 - ombygget
    VFR RC 36 1991 - original (dømt ude af forsikringen efter sammenstød med rådyr)
    VFR RC 36 1990 reservedelscykel
    AJS 500 Special Competition 1956
    Yamaha TX750 1974
    Jawa 500 Speedway 2 vent.
    MikeKBruger er offline Send Privat besked
    Bestyrelsesmedlem
    Suppleant Ekspert viffer
    Ekspert viffer Poster:422 Avatar
    --
    15 maj 2018 22:00
    Det ser ud til jeg blot må gå metodisk til værks.

    Der er jo noget der tyder på at der ikke kommer strøm fra stikket til pumpen når pumpen virker når jeg går direkte på Batteriet, tænker jeg
    Martin Andersen Dybvad Eks. Yamahakker VFR 750 RC36/2
    Du er ikke autoriseret til at skrive.


    Følg med os til træf!

    Se mere HER, og mød bl.a.:
    Anette Hansen
    Carsten H
    Carsten L
    Delfs
    Gribben
    Guldmann
    Hbent
    Henrik Larsen
    højfeldt
    jewo
    Jkrukow
    jomlund
    Lund
    Lundgaard
    M@dsen
    Olsen72
    Poul Johansen
    RM
    SanneS
    Santa
    Sixhoej
    Sørup
    tamdrup
    Tango
    TES
    TSMadsen
    VfrFlemming
    vfrleif
    vvs smeden

    Brugere online

    Membership Medlemskab:
    Latest New User Seneste: Kim Møller
    Past 24 Hours Nye i dag: 1
    Prev. 24 Hours Nye i går: 1
    User Count Totalt: 2100

    People Online Brugere Online:
    Visitors Besøgende: 64
    Members Medlemmer: 2
    Totalt Totalt: 66

    Online Now Online Nu:
    01: Lundsgaard
    02: RM